poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Otwarty Nocny Trening Runmageddon Mrągowo 2016-08-14


I w końcu nadszedł ten dzień. 

Dziś jedziemy na  Trening Nocny w Mrągowie Organizowany przez Runmageddon. Około 11stej odezwał się Mati: "...kur*a pociąg mi uciekł..." ale twierdzi, że będzie u mnie koło 18nastej.
Więc idę jeszcze pospać.

Przyjechał Mati, do tego czasu zdążyłem się ogarnąć i spakować.
Zajechał po nas Karol z żoną, mamy fotografa :), więc jedziemy.
Na miejscu mała rozgrzewka, objaśnienie zasad na treningu i omówienie kolejności pokonywania przeszkód.

A resztę zobaczcie na zdjęciach.
Czytaj więcej »


   

  

  

  

  

  

 


Zdjęcia pochodzą z:
mragowo24.info
www.muzeum.mragowo.pl
a reszta została wykonana przez Wiolę :)
no i ja kliknąłem parę szczególnie te z pustymi przeszkodami ;p

PS. Z ukośnej ścianki nie polecam skakać, szczególnie gdy jest to twój pierwszy raz.
Skoczyłem, noga wbiła się w bagno a reszta ciała poleciała na bok.
Nie przyjemne, kolejny uraz do kolekcji.
Jeszcze tydzień do głównego biegu :/ i co teraz?

Fabryka Siły - Plany treningowe i dietetyczne