piątek, 12 kwietnia 2024

Odzież po treningu i Ariel PODS +Extra Clean Power

 Odzież po treningu ...

Po treningu odzież nadaje się do wysuszenia, wywietrzenia czy do prania?

Ja zawsze piorę, bo jak nałożę na następny trening to nie dość, że brzydko pachnie to jeszcze gryzie i swędzi.



Sprawdziłem wiele produktów, by znaleźć ten jeden który pasuje i stwarza że odzież jest jak nowa, nie pieni się, nie gry cię i fajnie pachnie.

Ale właśnie dostałem paczkę do sprawdzeni, która może coś zmienić.

A więc czas na test Ariel PODS.

W paczce nie dość, że dostałem 30 kapsułek do przetestowania, to jeszcze 20 do rozdania.
Zgłaszajcie się, to każdemu coś podrzucę. 

Kilku chętnych już rozdałem:



Czas na pobrudzenie i wypranie czyli standardowe testowanie ;)

[...]

A więc wrzucasz do pralki kapsułkę a później pranie, pokujesz resztę co masz do prania i ustawiasz 30 stopni i pyk. PIERZEMY. 


[...]


Trzymaj zawsze poza zasięgiem dzieci. Dowiedz się więcej na http://www.keepcapsfromkids.eu .

Fabryka Siły - Plany treningowe i dietetyczne